Page 6 - Media Expres nr. 5 (267) / mai 2022
P. 6

BILANȚ
            AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE





           Orange a raportat 1,5 milioane de


           abonați la televiziunea prin cablu și

           satelit la 31 martie 2022



            La 31 martie 2022, Grupul Orange România           acces la conectivitate 4G, procentul   a  avea  același  referențial  între
            oferea servicii mobile către 10,5 milioane de      de  acoperire  fiind  de  98,38%  din   Orange   România   –   Orange
                                                                                         Romania Communications.
                                                               populație,  în  timp  ce  89  de  noi
            clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,32   localități din mediul urban și rural s­  Clienții sunt considerați RGU
            milioane  de  clienți,  iar  servicii  de  televiziune   au  bucurat  de  avantajele  rețelei   –  unități  generatoare  de  venituri,
            prin cablu și satelit către 1,5 milioane de cli ­    4G+,  procentul  de  acoperire   iar baza de clienți este consolidată.
                                                               atingând  72,48%  din  populație.  În
                                                                                             ”Intens poate fi cuvântul care
            enți, potrivit bilanțului companiei publicat la 26   ceea  ce  privește  rețeaua  5G,   descrie cel mai bine aceste prime 3
            aprilie.                                           aceasta  este  disponibilă  astăzi   luni  ale  lui  2022,  un  trimestru  în
                Pentru  Orange  în  România,   pricinuit  de  lipsa  stocurilor,  dar  și   clienților din 17 orașe. Tot în acest   care  eforturile  noastre  au  fost
                                                                                             t
            trimestrul  întâi  a  fost  marcat  de   de  diminuarea  veniturilor  din   trimestru,  capacitățile  5G  au  fost   îndrep ate  și  mai  puternic  către
            finalizarea   tranziției   Orange   servicii,  provocate  de  scăderea   testate  cu  succes  în  premieră  în   clienți,  într­o  reală  tornadă  ope ­
                                                                                                             t
            Romania  Communications  (Denu ­  ratelor de terminație.  laboratorul   5G   Orange   din   rațională  provocată  de  con extul
            mită  anterior  Telekom  Romania   Primul  trimestru  al  anului   România,  unde  a  fost  realizat   socio­economic  dificil  și  de  criza
            Communications.)  către  brandul   2022 a fost marcat de o creștere a   primul  apel  de  date  ce  folosește   politico­militară  și  umanitară  dată
            Orange și de lansarea primei oferte   veniturilor  totale  din  servicii  pentru   nativ  doar  infrastructura  5G,   de  războiul  din  Ucraina.  Un  astfel
            comune   de   servicii   fix­mobil   companii  față  de  aceeași  perioadă   respectiv   rețeaua   de   tip   de  efort  a  fost  continuitatea  co ­
            destinată tuturor clienților Orange și   a anului 2021, continuând tendința   StandAlone  (5G  SA),  ceea  ce   municării  cu  Ucraina,  pe  fondul
            Orange  Romania  Communications.   ultimilor  ani.  Segmentul    IT&C   permite uRLLC (Ultra­Reliable Low   preocupării  noastre  de  a  ține
            Cele  două  companii  continuă  să   rămâne cel mai dinamic, cu creșteri   Latency  Communications),  oferind   oamenii  aproape,  conectați,  și  al
            funcționeze ca două entități juridice   semnificative în zona de securitate   latență  de  sub  5ms  și  capacitate   responsabilității  Orange  față  de
            separate.                cibernetică  și  Cloud.  La  nivelul   mare de transfer a datelor în partiții   societate. În cel mai scurt timp, ne­
                                                               dedicate ale rețelei 5G.  am mobilizat și am venit în sprijinul



































                   În  intervalul  ianuarie  –   ultimelor  3  luni,  veniturile  din   Începând  cu  17.02.2022,  ca   tuturor  celor  afectați  de  criza  din
            martie,  Grupul  Orange  România  a   servicii  mobile  au  fost  în  creștere,   urmare  a  achiziției  a  54%  din   Ucraina cu soluții urgente pentru a­
            realizat  o  cifră  de  afaceri  conso ­  completând  celelalte  verticale  în   acțiunile operatorului de servicii fixe   i  ajuta  să  comunice  ușor  cu  cei
            lidată în valoare de 384 de milioane   ascensiune,  în  contextul  extinderii   Orange  Romania  Commu nications,   apropiați  și  să  aibă  acces  rapid  la
            de euro. Dinamica pieței în T1 2022   conceptului de "birou de oriunde".  Orange  România  a  schimbat  mo ­  informație,  demonstrând,  astfel,
            este  reflectată  de  creșterea  vân ­  Pe parcursul T1 2022, peste   delul  de  raportare  a  rezultatelor   solidaritatea  noastră  față  de  popo ­
            zărilor  de  echipa mente,  în  po ida   11.000  de  locuitori  din  50  de   financiare,  pentru  a  se  alinia  la   rul  ucrainean",  a  declarat  Liudmila
                                 f
            contextului   global   nefavorabil   localități  din  mediul  rural  au  primit   modelul  grupului  Orange  și  pentru   Climoc, CEO Orange România.



           6                                                                                     MAI 2022
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11